Αρχική
|
Eταιρεία
|
Προιόντα
|
Extranet
|
Partner Net
|
Tεχνική Βιβλιοθήκη
|
TLX
|
Downloads
|
Επικοινωνία
Αναφορά Βλάβης στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης (Aίτημα SERVICE)
Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία προκειμένου να εξυπηρετηθείτε το συντομότερο
ΤΥΠΟΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΕΑ:
TLX
ULX
Other
SERIAL NUMBER (18 Ψηφία):
Στοιχεία αιτούντος τεχνική υποστήριξη
ΟΝΟΜΑ:
ΕΠΙΘΕΤΟ:
ΟΝΟΜΑ EΤΑΙΡΕΙΑΣ:
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Ε-ΜΑΙL:
ΑΦΜ:
Στοιχεία Εγκατάστασης
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:
(Διεύθυνση)
ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ:
(στοιχεία εταιρείας από την
οποία αγοράσατε τον αντ.)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ:
ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ:
(όχι υποχρεωτικό)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ:
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑΣ:
(τύπος panel, αριθμός panel
ανά είσοδο)
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΥΠΕΥΘ. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:
Η διαδικασία αντικατάστασης Inverter Danfoss που πιθανά θα ακολουθήσει την ηλεκτρονική συμπλήρωση της παραπάνω αναφοράς βλάβης / αίτησης αντικατάστασης υπόκειται στην πολιτική service της Danfoss Solar Ιnverters. Σύμφωνα με αυτήν, η Danfoss μετά την ανάλυση του «προβληματικού» inverter θα αποφασίσει αν θα καλύψει την αντικατάσταση σε εγγύηση ή όχι.
Σε περίπτωση που κατά την ανάλυση διαπιστωθεί ότι η συσκευή υπέστη βλάβη που δεν οφείλεται σε εσωτερικά της συσκευής αίτια ή δεν έχει υποστεί βλάβη και η μη λειτουργία της οφείλεται σε εξωτερικούς παράγοντες, ο αιτών την επισκευή θα χρεωθεί την αξία του inverter αντικατάστασης, τα μεταφορικά έξοδα καθώς και το κόστος ελέγχου.