Αναφορά Βλάβης στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης (Aίτημα SERVICE)



Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία προκειμένου να εξυπηρετηθείτε το συντομότερο


 
SERIAL NUMBER (18 Ψηφία):

Στοιχεία αιτούντος τεχνική υποστήριξη

ΟΝΟΜΑ:
 
ΕΠΙΘΕΤΟ:
 
ΟΝΟΜΑ EΤΑΙΡΕΙΑΣ:
 
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
 
Ε-ΜΑΙL:
 
ΑΦΜ:


Στοιχεία Εγκατάστασης

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:  
 
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:
(Διεύθυνση)  
 
ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ:
(στοιχεία εταιρείας από την
οποία αγοράσατε τον αντ.)  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ:  
 
ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ:
(όχι υποχρεωτικό)  
 
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ:  
 
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑΣ:
(τύπος panel, αριθμός panel
ανά είσοδο)  
 
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:  
 
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΥΠΕΥΘ. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:  


Η διαδικασία αντικατάστασης Inverter Danfoss που πιθανά θα ακολουθήσει την ηλεκτρονική συμπλήρωση της παραπάνω αναφοράς βλάβης / αίτησης αντικατάστασης υπόκειται στην πολιτική service της Danfoss Solar Ιnverters. Σύμφωνα με αυτήν, η Danfoss μετά την ανάλυση του «προβληματικού» inverter θα αποφασίσει αν θα καλύψει την αντικατάσταση σε εγγύηση ή όχι.

Σε περίπτωση που κατά την ανάλυση διαπιστωθεί ότι η συσκευή υπέστη βλάβη που δεν οφείλεται σε εσωτερικά της συσκευής αίτια ή δεν έχει υποστεί βλάβη και η μη λειτουργία της οφείλεται σε εξωτερικούς παράγοντες, ο αιτών την επισκευή θα χρεωθεί την αξία του inverter αντικατάστασης, τα μεταφορικά έξοδα καθώς και το κόστος ελέγχου.